A csábító terméknek 3 titka van – velem kettőt is kipipálhatsz!

Termékleírás szolgáltatás képe

Te ismered a legjobban a terméked, mégsem elég vonzó a termékleírásod? – semmi gond, ezzel a problémával sokan küzdenek. Egyszerű az oka: kreatív szakemberre van szükség. A vállalkozónak nem a keresőoptimalizálással, a célközönség megszólításával és a figyelemfelkeltő szöveggel kell bajlódnia – ezt inkább bízd rám!

Az érdeklődők három dolgot néznek meg a webáruházak termékeinél: a fotókat, a leírást és a vásárlói véleményeket. Az értékelések csak a cégeden és a szolgáltatásodon múlnak, de a szövegezés azon, hogy kire hárul a feladat.

Érthető, ha az elfogult vállalkozó így szól: „Szívemet-lelkemet tettem a cégbe, nálam jobban senki sem ismeri a termékeket, megírom én.” Csakhogy általában nincs szövegírói tapasztalata, így többek között a célközönség stílusához igazodás és a SEO-szempontok szem előtt tartása is nehézséget okoz, de legfőképp az, hogy külső szemmel nézze a terméket. Pedig utóbbi is nélkülözhetetlen a kreatív íráshoz.

A klasszikus buktatók elkerülhetők, ha egy szövegíróval részletesen egyeztetsz, a beszélgetések során megosztod vele a tapasztalataidat a termékekről, onnan pedig rá bízod. Ezzel időt és energiát spórolsz, de ami igazán fontos: a Google számára a honlapod, az érdeklődőknek pedig a kínálatod lesz vonzóbb. Persze ne feledkezz meg a profi vizuális anyagokról sem, hiszen a szavak csak képekkel együtt csábítóak – ha még nem találtál fotóst vagy grafikust, segítek megfelelőt találni.

 

Magyarország legnépszerűbb Tech rovatánál, a HVG-nél rengeteg cikket írtam hasznos ajánlatokkal, és a cél ott is hasonló volt: felkelteni a figyelmet egy kütyüre vagy mobilos appra. Ez olykor annyira jól sikerült, hogy az ajánló cikkek hatására a letöltési listák élére repültek alkalmazások. Hasonló eredményhez csak ismernem kell a terméked és rávilágítani a legelőnyösebb tulajdonságaira – hívj vagy írj nekem, és el is kezdhetjük ezt a munkát!