Egyetlen PR-cikkre vagy attól, hogy slágertermék legyen az új ajánlatod

A fenti cím kattintásvadásznak tűnhet – még szép, hiszen ugyanez a cél egy PR-cikk esetében: először fel kell kelteni a potenciális vásárló érdeklődését, majd elérni, hogy rendeljen a termékedből. Megfelelő kapcsolatrendszerrel és sajtófigyeléssel, profi szervezéssel és egy kreatív szöveggel ez össze is jön, és még a Google is szeretni fog.

Négy éven át több ezer cikkem jelent meg a HVG online felületén, főként technológiai témákban. Ezzel az értékes tapasztalattal neked is választ adhatok a nagy kérdésre: mi kell ahhoz, hogy egy olvasó a cikkre kattintson, és komolyan felkeltse az érdeklődését egy termék vagy szolgáltatás?

Egy frappáns cím és szöveg elengedhetetlen, de úgy kell megfogalmazni, hogy a termékekre linkelés ne legyen túl tolakodó, mégis kattintsanak rá. Ezek csupán a kezdő lépések, hiszen egy PR-cikk nemcsak látogatót hoz és elad, de márkát is épít. Persze csak akkor, ha érdekes és hiteles, vagyis csábítóan tálal minden fontos információt, amelyeket alá is támaszt. Ha minden eddigi kívánság teljesül, akkor a Google keresője is előrébb sorolja a promóciós tartalmat.

 

Ezt fűszerezem meg a 13 esztendő alatt kiépített kapcsolatrendszerrel a médiában, illetve profi szervezéssel. A cikk előkészítésekor tisztáznom kell veled a célokat, a keresőoptimalizáló kulcsszavakat és az előnyben részesített médiumokat is. A rengeteg újság között nehéz megtalálni a megfelelőt, de a rutinom ebben is segíthet, sajtófigyelés és elemzés után közösen választhatjuk ki, hogy hol jelenjen meg a PR-cikk. 

 

Sőt, különböző változatokkal a szöveg stílusát az egyes híroldalak közönségéhez is igazíthatjuk. Ha megírod nekem az igényeidet, el is kezdhetjük!