Valóban profi honlapot akarsz? Csak egy szövegíró segíthet!

Honlap szövegezése kép

Bármilyen trendi a szolgáltatásod honlapja, ha nincs megfelelő szövegezése, semmit sem ér. Nemcsak azt kell elérni, hogy az érdeklődők a weboldalra kattintsanak, hanem azt is, hogy a böngészése közben elégedetten csettintve azt mondják: ez a profizmus kell nekem! Ilyen minőség kizárólag rutinos szövegíró alkalmazásával lehetséges.

Mutasd a honlapod, és megmondom, milyen a céged! – ennél pontosabb nem is lehetne az online marketing egyik alapvetése. Az előző évezredben legfeljebb a névjegykártyák minősége lehetett ilyen fontos egy vállalkozás megítélésében, most pedig a cég arculatát – a közösségi médiában mutatott jelenléte és a logó mellett – a weboldala határozza meg. Ha azt akarod, hogy komolyan vegyék a szolgáltatásaidat, profi szövegekkel kell meggyőzni az érdeklődőket.

Egy frappáns cím és szöveg elengedhetetlen, de úgy kell megfogalmazni, hogy a termékekre linkelés ne legyen túl tolakodó, mégis kattintsanak rá. Ezek csupán a kezdő lépések, hiszen egy PR-cikk nemcsak látogatót hoz és elad, de márkát is épít. Persze csak akkor, ha érdekes és hiteles, vagyis csábítóan tálal minden fontos információt, amelyeket alá is támaszt. Ha minden eddigi kívánság teljesül, akkor a Google keresője is előrébb sorolja a promóciós tartalmat.

 

Ezt fűszerezem meg a 13 esztendő alatt kiépített kapcsolatrendszerrel a médiában, illetve profi szervezéssel. A cikk előkészítésekor tisztáznom kell veled a célokat, a keresőoptimalizáló kulcsszavakat és az előnyben részesített médiumokat is. A rengeteg újság között nehéz megtalálni a megfelelőt, de a rutinom ebben is segíthet, sajtófigyelés és elemzés után közösen választhatjuk ki, hogy hol jelenjen meg a PR-cikk. 

 

Sőt, különböző változatokkal a szöveg stílusát az egyes híroldalak közönségéhez is igazíthatjuk. Ha megírod nekem az igényeidet, el is kezdhetjük!