Megtisztelő felkérést kaptam a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamarától, ugyanis a Női Vezetői Klub fontos kérdésre kereste a választ: milyen eszközökkel és trükkökkel lehet hatékonyabb egy cég online marketingje? A webkonferencián iránymutatás gyanánt belekóstoltunk egy tucat kiemelkedően fontos területbe. Hatvan perc alatt csak egy gyors áttekintésre volt idő, de arra elég, hogy új távlatokat nyisson a vállalkozók előtt, akik az interneten erős márkát szeretnének építeni, így bővítenék ügyfélkörüket és növelnék presztízsüket.

A klubtagok részéről fontos szempont volt, hogy átvegyük, milyen az élet a Facebookon túl, hiszen hiába itt lehet elérni a legnagyobb közönséget Magyarországon, nem érdemes leragadni a legnépszerűbb közösségi oldalon. Ennek megfelelően többek között a blogírás, a honlap szövegezése, a keresőoptimalizálás (SEO), a termékleírás, a podcast, az Instagram, a LinkedIn, a hírlevél és az influencer marketing hatékony felhasználási módjait összegeztem.

Gondolatébresztő célját elérte az előadás, hiszen több visszajelzés szerint olyan ötleteket adtam, amelyekben komoly fejlődési potenciált látnak – máris megérte! Ha a Te cégedet is érdekelheti egy hasonló továbbképzés, itt várom a jelentkezésed!