Minőségi cikk kell a cégednek? Újságírói múlttal rutinfeladat

A jó szöveghez elengedhetetlen a tízezer óra gyakorlata – tartja a mondás a szakmában. Megyei napilapnál és az ország egyik legismertebb híroldalánál szereztem értékes tapasztalatot, ami garantálja, hogy a tartalommarketing motorjai profi és keresőbarát cikkek lesznek. Hívj vagy írj bátran, ha ez kell a céged honlapjának!
Ahhoz, hogy a Google szeresse a céged honlapját, és így látogatókat vonzzon, rendszeresen kell új tartalom. A kereső előrébb sorolja a weboldalt, ha gyakran jelennek meg rajta cikkek – már ha a szövegek minőségiek, hiszen fontos szempontoknak kell megfelelni. Nem csak a kulcsszavak ügyes beépítésére gondolok, az csak a kezdet.
A műfaji szabályok betartása is lényeges – ezt kipipálhatod: tanítottam is erről az egyetemen. Figyelemfelkeltő, olvasmányos, kreatív és informatív anyagokra van szükség – ezzel sem lesz gond, hiszen megyei napilapnál és az ország egyik legismertebb híroldalánál dolgozva csak ilyen munkákkal érvényesülhettem.
Újságíróként 9000 cikkel a hátam mögött rutinfeladatnak mondhatom egy színvonalas cikk elkészítését, az ilyen szövegek pedig a tartalommarketing motorjai lehetnek a cégednél. Ne hanyagold el ezt a területet, különben nem találnak meg a potenciális ügyfelek! Legyen szó profi PR-cikkről, kedvcsináló termékleírásról, cégvezetői interjúról, hangulatos riportról, precíz tudósításról – nyugodtan rám bízhatod!