Így hoz hasznot a céges blog: Te adod a tudást, én a szöveget

Egy céges blog remek marketingeszköz, ha profi szövegíró készíti. Ebben az esetben a Google előrébb sorolja a vállalkozás honlapját, ráadásul a blogírás a közvélemény számára is a téma szakértőjévé lépteti elő a megbízót, akinek így újabb megrendeléseket szerez.
Magyarországon hemzsegnek a kiváló szakemberek és a szuper vállalkozások, de többségükről nem tudunk, mert nem írnak minőségi blogot. Ha így tennének, üzleti területükön megkerülhetetlen szakemberek lennének. Jó blogot vezetni viszont nem egyszerű, hiszen az íráskészség mellett idő és rutin sem árt hozzá, a kreativitásról nem is beszélve. Minderről gondoskodom, neked csak a fő irányvonalakat kell mutatnod.
Még jobb ez a felállás, ha jelentős hozzáadott értékként a szakértelmed is adod: alkalmanként interjút készítek veled, az így kapott információkat felhasználva még jobb bejegyzések születnek. Ez a módszer biztosít olyan posztokat, amelyek a cég tapasztalataira építve praktikus tanácsokkal látják el az olvasót. Ennek örül a honlap látogatója is, de még inkább a megrendelőm, hiszen az ilyen bejegyzésekben lehet legügyesebben a cég szolgáltatásai felé terelni a weboldalra kattintó ügyféljelöltet.
Ha a megfelelő kulcsszavakkal SEO-szempontból is támogatod a munkát, még több hasznot hozhat a céges blog a Google-keresőn keresztül, ahol így még előrébb lesz sorolva a honlapod. Mindezek után már csak rendszeresen frissülő tartalomra és linképítésre van szükség. Hogy miért tőlem? A szövegírói vállalkozásom előtt 13 éven át újságíró és blogger voltam, több mint 9000 cikk tapasztalata mellett pedig fontos hangsúlyoznom: pályafutásom legnívósabb lehetőségét, a HVG-hez csatlakozást is egy korábbi blogom sikerének köszönhetem.
Amennyiben nem csak céges naplóként tekintesz a blogodra, hanem ügyes reklámeszközként, akkor minőségi írásokkal az egyik leghatékonyabb marketinggépezet lesz belőle. Ehhez csak egy profi szövegíró kell!